SUOMALAISEN PADEL PELAAJAN PROFIILI 

M 30-50 – Suurin kohderyhmä ja lajin ensimmäisenä löytäneet. Hyvin verkostoituneita päättäjiä jotka ovat yleisesti kiinnostuneita urheilusta, bisneksestä ja trendeistä. He ovat usein erittäin sitoutuneita ja saattavat pelata jopa 4-6 kertaa viikossa. He kuluttavat aktiivisesti myös padelsisältöjä.

N 25-50 – Sporttinen ja sosiaalinen ryhmä, joka on kiinnostunut ohjatusta toiminnasta ja paikallisista tapahtumista. Heidät voi bongata myös paikalliselta kuntosalilta vaikkapa Sh’Bam-tunnilta.

M/N 18-25 – Vahvistuu padelkenttien lisääntyessä. Pelaa padelia, koska se on tapa pitää kavereiden kanssa hauskaa ja tehdä samalla hyvä treeni.

Juniorit – Matalan aloituskynnyksensä vuoksi padel sopii erinomaisesti myös lapsille ja nuorille. Seuratoiminnan kehittyessä junioreiden määrä on lähtenyt kasvamaan ilahduttavan nopeasti. Lapset, nuoret ja perheet ovat myös Padelliiton strateginen painopiste tulevina vuosina.

Miksi padel kiinnostaa?

Padelissa viehättävät erityisesti lajin trendikkyys, vahva sosiaalisuus sekä matala aloituskynnys, jotka mahdollistavat rennon tunnelman ja hyvän treenin kaikentasoisille pelaajille. 

Koska harrastajien kasvu on nopeaa, myös brändit ovat poikkeuksellisen innostuneita padelkumppanuuksista. Suomen Padelliitossa tehtävämme on auttaa kumppaneitamme kasvamaan yhdessä padelin kanssa.

STATISTIIKKAA (pelaaja- ja kenttämäärät)

MEIDÄN ARVOT:

yhdessä ilolla, raikkaalla sykkeellä, vastuullisesti kasvaen

YHTEISTYÖKUMPPANIT

KUMPPANUUSTASOT SUOMEN PADELLIITTO

  1. Pääyhteistyökumppanuus 
  2. Yhteistyökumppanuus 
  3. Asiantuntijakumppanuus
  4. Vastuullisuuskumppanuus
  5. Sarjapadelkumppanuus

KUMPPANUUSTASOT FINNISH PADEL TOUR

  1. Pääyhteistyökumppanuus/ Nimioikeudenhaltija
  2. Mediakumppanuus
  3. Digikumppanuus
Kerron mielelläni lisää kumppanuuksista. Soita tai jätä yhteydenottopyyntö sähköpostitse: jani.valtonen(@)padel.fi

Yhteystiedot:
Jani Valtonen
puh. 040 736 5499